Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/index.php:5) in /home/serwerlodzie/ftp/marim23pl/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1372
{"id":2,"date":"2019-05-14T10:53:57","date_gmt":"2019-05-14T08:53:57","guid":{"rendered":"http:\/\/marim23.pl\/?page_id=2"},"modified":"2019-05-14T12:26:14","modified_gmt":"2019-05-14T10:26:14","slug":"mazuria","status":"publish","type":"page","link":"http:\/\/marim23.pl\/","title":{"rendered":"Marim 23 Gustowny i dobrze wyposa\u017cony"},"content":{"rendered":"\n

Popularno\u015b\u0107 spacerowych \u0142odzi jest coraz wi\u0119ksza. Co roku powstaj\u0105 w Polsce wygodne, ekonomiczne i przemy\u015blane modele jacht\u00f3w wyporno\u015bciowych na jeziora i rzeki.<\/p>\n\n\n\n

\"\"
\u0141\u00f3d\u017a Marim 23<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Marim 23 jest jachtem specjalnie produkowanym dla \u017ceglarzy, kt\u00f3rzy chc\u0105 posmakowa\u0107 urok\u00f3w motorowej w\u0142\u00f3cz\u0119gi oraz w\u015br\u00f3d zwyk\u0142ych turyst\u00f3w, kt\u00f3rym te \u0142odzie da\u0142y mo\u017cliwo\u015b\u0107 poznawania Polski od strony wody.<\/p>\n\n\n\n

\u0141\u00f3d\u017a mo\u017ce by\u0107 nap\u0119dzana stacjonarnym silnikiem diesla o maksymalnej mocy 85 KM (z wyprowadzeniem nap\u0119du na wa\u0142). Pod dnem znajduje si\u0119 falszkil, kt\u00f3ry chroni dno, \u015brub\u0119 silnika i u\u0142atwia utrzymanie kursu podczas \u017ceglugi. <\/p>\n\n\n\n

Marim 23 jest wykonany z laminatu, ale jego linia nawi\u0105zuje do houseboat\u00f3w spotykanych na kana\u0142ach Holandii i Francji.<\/p>\n\n\n\n

Marim 23 zainteresuje mi\u0142o\u015bnik\u00f3w spokojnej \u017ceglugi i wypoczynku w zakamarkach jezior i rzek. Tak\u017ce w\u0119dkarzy, dla kt\u00f3rych b\u0119dzie domem i \u0142odzi\u0105 do wypraw po\u0142owowych. Jacht spe\u0142ni te\u017c funkcj\u0119 uniwersalnej wakacyjnej \u0142ajby dla rodziny lub grupy przyjaci\u00f3\u0142, kt\u00f3rzy t\u0119skni\u0105 za spokojn\u0105, niespieszn\u0105 \u017ceglug\u0105.<\/p>\n\n\n\n

\u0141odzie motorowe serii Marim 23 zosta\u0142y zaprojektowane do u\u017cytkowania na morskich wodach przybrze\u017cnych oraz wodach \u015br\u00f3dl\u0105dowych, jako \u0142odzie turystyczne lub robocze. Nap\u0119dzane stacjonarnym silnikiem o mocy do 70 kW. Na \u0142odzi zastosowano relingi ze stali nierdzewnej montowane wzd\u0142u\u017c linii \u0142odzi oraz relingi z drewna mahoniowego i umieszczone na dachu i z przodu kabiny. Na burcie zamontowano 6 knag ze stali nierdzewnej o d\u0142ugo\u015bci 250 mm. <\/p>\n\n\n\n

\"\"
OLYMPUS DIGITAL CAMERA<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n


Na przednich skrajnych oknach znajduj\u0105 si\u0119 wycieraczki. Boczne okna kabiny s\u0105 otwierane. \u0141\u00f3d\u017a wyposa\u017cona jest w \u015bwiat\u0142a nawigacyjne i sygna\u0142 d\u017awi\u0119kowy. Wn\u0119trze kabiny wykonane jest z drewna mahoniowego Sapeli. Na \u017cyczenie mo\u017cna zastosowa\u0107 tapicerk\u0119 z dowolnego materia\u0142u i koloru. W kabinie jest sk\u0142adany stolik przy kt\u00f3rym mog\u0105 usi\u0105\u015b\u0107 cztery osoby oraz jedna osoba na przesuwnym na boki siedzeniu sternika. Po z\u0142o\u017ceniu stolika kabiny tworzy si\u0119 dwuosobowa koja. W wyposa\u017ceniu gospodarczym kabiny jest zlewozmywak, lod\u00f3wka firmy Vitrifrigo\u008f zasilana napi\u0119ciem 12-24 V i mocy 33 W (opcja), kuchenka spirytusowa jednopalnikowa (w opcji wymiana na dwupalnikow\u0105 kuchenk\u0119 gazow\u0105) oraz zlewozmywak. W dolnej cz\u0119\u015bci znajduje si\u0119 zamykana kabina z toalet\u0105 elektryczn\u0105 oraz misk\u0105 zlewu z wyjmowan\u0105 s\u0142uchawk\u0105 prysznicow\u0105. Mo\u017cna zastosowa\u0107 toalet\u0119 chemiczn\u0105, r\u0119czn\u0105 lub z systemem ci\u015bnieniowym Vaccum. Opr\u00f3\u017cnienie zbiornika fekali\u00f3w nast\u0119puje poprzez u\u017cycie pompy zamontowanej przy zbiorniku lub wyssania podczas postoju w marinie. W cz\u0119\u015bci dziobowej kabiny jest dwuosobowa koja (materace pokryte materia\u0142em w dowolnie wybranym kolorze). <\/p>\n\n\n\n

\"\"
\u0141\u00f3d\u017a Marim 23 – pulpit sternika<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n


Na pulpicie sternika znajduj\u0105 si\u0119 urz\u0105dzenia informacyjne i steruj\u0105ce uk\u0142adem elektrycznym i nap\u0119dowym \u0142odzi. Ko\u0142o sterowe wykonane jest z mahoniu i chromowanej obr\u0119czy (opcjonalna wymiana na inny rodzaj i kszta\u0142t). Do gniazd elektrycznych \u0142odzi mo\u017cna pod\u0142\u0105czy\u0107 urz\u0105dzenia zasilane napi\u0119ciem 230 V. Na \u0142odzi zamontowano 80-litrowy zbiornik wodny oraz 80-litrowy zbiornik paliwa. Wska\u017aniki pojemno\u015bci do zbiornik\u00f3w s\u0105 umieszczone w pulpicie sternika. Ga\u015bnica znajduje si\u0119 w cz\u0119\u015bci rufowej. Na platformie k\u0105pielowej zainstalowana jest czterostopniowa drabinka u\u0142atwiaj\u0105ca wej\u015bcie do wody oraz prysznic do wody ciep\u0142ej-zimnej. Druga drabinka znajduje si\u0119 w cz\u0119\u015bci dziobowej. W cz\u0119\u015bci dziobowej opcjonalnie mo\u017cna umie\u015bci\u0107 kotwic\u0119 oraz zamontowa\u0107 elektryczn\u0105 wci\u0105gark\u0119 kotwicy sterowan\u0105 zewn\u0119trznymi w\u0142\u0105cznikami no\u017cnymi przy wci\u0105garce lub prze\u0142\u0105cznikami w pulpicie sternika. Na zewn\u0105trz \u0142odzi mo\u017cna zamontowa\u0107 uchwyty do w\u0119dek w cz\u0119\u015bci rufowej lub na dachu kabiny. Akumulatory \u0142adowane s\u0105 automatycznie po pod\u0142\u0105czeniu z\u0142\u0105cza do gniazda portowego.<\/p>\n\n\n\n

<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Popularno\u015b\u0107 spacerowych \u0142odzi jest coraz wi\u0119ksza. Co roku powstaj\u0105 w Polsce wygodne, ekonomiczne i przemy\u015blane modele jacht\u00f3w wyporno\u015bciowych na jeziora i rzeki. Marim 23 jest jachtem specjalnie produkowanym dla \u017ceglarzy, kt\u00f3rzy chc\u0105 posmakowa\u0107 urok\u00f3w motorowej w\u0142\u00f3cz\u0119gi oraz w\u015br\u00f3d zwyk\u0142ych turyst\u00f3w, kt\u00f3rym te \u0142odzie da\u0142y mo\u017cliwo\u015b\u0107 poznawania Polski od strony wody. \u0141\u00f3d\u017a mo\u017ce by\u0107 nap\u0119dzana stacjonarnym silnikiem diesla o maksymalnej mocy 85 KM (z wyprowadzeniem nap\u0119du na wa\u0142). Pod dnem znajduje si\u0119 falszkil, kt\u00f3ry chroni dno, \u015brub\u0119 silnika i u\u0142atwia utrzymanie kursu podczas \u017ceglugi. Marim 23 jest wykonany z laminatu, ale jego linia nawi\u0105zuje do houseboat\u00f3w spotykanych na kana\u0142ach Holandii i Francji. Marim 23 zainteresuje mi\u0142o\u015bnik\u00f3w spokojnej \u017ceglugi i wypoczynku w zakamarkach jezior i rzek. Tak\u017ce w\u0119dkarzy, dla kt\u00f3rych b\u0119dzie domem i \u0142odzi\u0105 do wypraw po\u0142owowych. Jacht spe\u0142ni te\u017c funkcj\u0119 uniwersalnej wakacyjnej \u0142ajby dla rodziny lub grupy przyjaci\u00f3\u0142, kt\u00f3rzy t\u0119skni\u0105 za spokojn\u0105, niespieszn\u0105 \u017ceglug\u0105. \u0141odzie motorowe serii Marim 23 zosta\u0142y zaprojektowane do u\u017cytkowania na morskich wodach przybrze\u017cnych oraz wodach \u015br\u00f3dl\u0105dowych, jako \u0142odzie turystyczne lub robocze. Nap\u0119dzane stacjonarnym silnikiem o mocy do 70 kW. Na \u0142odzi zastosowano relingi ze stali nierdzewnej montowane wzd\u0142u\u017c linii \u0142odzi oraz relingi z drewna mahoniowego i umieszczone na dachu i z przodu kabiny. Na burcie zamontowano 6 knag ze stali nierdzewnej o d\u0142ugo\u015bci 250 mm. Na przednich skrajnych oknach znajduj\u0105 si\u0119 wycieraczki. Boczne okna kabiny s\u0105 otwierane. \u0141\u00f3d\u017a wyposa\u017cona jest w \u015bwiat\u0142a nawigacyjne i sygna\u0142 d\u017awi\u0119kowy. Wn\u0119trze kabiny wykonane jest z drewna mahoniowego Sapeli. Na \u017cyczenie mo\u017cna zastosowa\u0107 tapicerk\u0119 z dowolnego materia\u0142u i koloru. W kabinie jest sk\u0142adany stolik przy kt\u00f3rym mog\u0105 usi\u0105\u015b\u0107 cztery osoby oraz jedna osoba na przesuwnym na boki siedzeniu sternika. Po z\u0142o\u017ceniu stolika kabiny tworzy si\u0119 dwuosobowa koja. W wyposa\u017ceniu gospodarczym kabiny jest zlewozmywak, lod\u00f3wka firmy Vitrifrigo\u008f zasilana napi\u0119ciem 12-24 V i mocy 33 W (opcja), kuchenka spirytusowa jednopalnikowa (w opcji wymiana na dwupalnikow\u0105 kuchenk\u0119 gazow\u0105) oraz zlewozmywak. W dolnej cz\u0119\u015bci znajduje si\u0119 zamykana kabina z toalet\u0105 elektryczn\u0105 oraz misk\u0105 zlewu z wyjmowan\u0105 s\u0142uchawk\u0105 prysznicow\u0105. Mo\u017cna zastosowa\u0107 toalet\u0119 chemiczn\u0105, r\u0119czn\u0105 lub z systemem ci\u015bnieniowym Vaccum. Opr\u00f3\u017cnienie zbiornika fekali\u00f3w nast\u0119puje poprzez u\u017cycie pompy zamontowanej przy zbiorniku lub wyssania podczas postoju w marinie. W cz\u0119\u015bci dziobowej kabiny jest dwuosobowa koja (materace pokryte materia\u0142em w dowolnie wybranym kolorze). Na pulpicie sternika znajduj\u0105 si\u0119 urz\u0105dzenia informacyjne i steruj\u0105ce uk\u0142adem elektrycznym i nap\u0119dowym \u0142odzi. Ko\u0142o sterowe wykonane jest z mahoniu i chromowanej obr\u0119czy (opcjonalna wymiana na inny rodzaj i kszta\u0142t). Do gniazd elektrycznych \u0142odzi mo\u017cna pod\u0142\u0105czy\u0107 urz\u0105dzenia zasilane napi\u0119ciem 230 V. Na \u0142odzi zamontowano 80-litrowy zbiornik wodny oraz 80-litrowy zbiornik paliwa. Wska\u017aniki pojemno\u015bci do zbiornik\u00f3w s\u0105 umieszczone w pulpicie sternika. Ga\u015bnica znajduje si\u0119 w cz\u0119\u015bci rufowej. Na platformie k\u0105pielowej zainstalowana jest czterostopniowa drabinka u\u0142atwiaj\u0105ca wej\u015bcie do wody oraz prysznic do wody ciep\u0142ej-zimnej. Druga drabinka znajduje si\u0119 w cz\u0119\u015bci dziobowej. W cz\u0119\u015bci dziobowej opcjonalnie mo\u017cna umie\u015bci\u0107 kotwic\u0119 oraz zamontowa\u0107 elektryczn\u0105 wci\u0105gark\u0119 kotwicy sterowan\u0105 zewn\u0119trznymi w\u0142\u0105cznikami no\u017cnymi przy wci\u0105garce lub prze\u0142\u0105cznikami w pulpicie sternika. Na zewn\u0105trz \u0142odzi mo\u017cna zamontowa\u0107 uchwyty do w\u0119dek w cz\u0119\u015bci rufowej lub na dachu kabiny. Akumulatory \u0142adowane s\u0105 automatycznie po pod\u0142\u0105czeniu z\u0142\u0105cza do gniazda portowego.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","template":"","meta":[],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/2"}],"collection":[{"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2"}],"version-history":[{"count":5,"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/2\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":53,"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/2\/revisions\/53"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/marim23.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}